24 grudnia 2010

Wesołych świąt!

 U mnie od rana trwają przygotowania do uroczystej kolacji. W powietrzu unosi się zapach smażonych grzybków, gotowanej kapusty... Choinka już przystrojona i bez żadnych obaw mogłaby startować w wyborach miss drzewek świątecznych (pomińmy fakt, że wczoraj parę bombek się stłukło, gdyż padła z wrażenia). Można powiedzieć, że czuć magię świąt, mimo iż w tym roku nie widziałam reklamy Coca-Coli. 

A więc kochani, życzę wam abyście pod choinką znaleźli wymarzone prezenty, a także to, czego pod tym drzewkiem nie można schować. By te święta były spokojne, rodzinne, szczęśliwe. W nadchodzącym Nowym Roku życzę zdrowia, a także wytrwałości w realizowaniu swoich postanowień. I żebyście zawsze odwiedzali mojego bloga.

Wesołych świąt!


żeby było bardziej świątecznie wstawiam mikołaja z reniferami!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, a jeżeli ci się podoba mój blog - dodaj go do obserwowanych. Będę niezmiernie szczęśliwa.

P.S - MÓJ BLOG TO NIE SŁUP OGŁOSZENIOWY!