7 czerwca 2011

Ryzyko? No problem.

Ryzyko to pierwszy krok do spełnienia marzeń.

 
Lubię podejmować ryzyko. Udowadniać innym, że rzeczy pozornie nieosiągalne są w moim zasięgu. Że potrafię walczyć o swoje, że się łatwo nie poddaję, że nie przejmuję się zawistnymi opiniami, że liczą się tylko moje wewnętrzne przekonania. Boimy się podejmować ryzyko, a tak naprawdę niewykorzystane szanse bolą bardziej niż popełnione błędy. Powinniśmy czasem opuścić naszą bezpieczną przystań i wyruszyć w nieznane. Podróżować. Odkrywać. Zachwycać się. Spełniać marzenia. 

Pomijam wewnętrzne bariery. Strach jest tylko moim kibicem, który mówi: "bez ryzyka nie ma zabawy". Szukam dla siebie nowego wyzwania, które stanie się priorytetem w moim życiu. Nie mogę się doczekać tej nutki satysfakcji, gdy uda mi się osiągnąć zaplanowany cel. Słodkie zwycięstwo nad społecznymi ograniczeniami.

Bo liczą się dobre wspomnienia, a nie przemyślane decyzje. 
Linkin Park - Numb

9 komentarzy:

  1. dokładnie ;DD
    ja zawsze dążę do celu, nie boję się, chociaż czasami mam przeczucie,z ę to nei wypali, ale dalej do tego dąże, a jak uda mi sie to osiągnąć, to jestem z sb dumna ;DD

    dzięki ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ryzyko- moje drugie imię :D
    żyje się tylko raz ,więc zawsze podejmuję wyznaczony cel ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog & czekam na kolejne wpisy!

    ZAPRZSZAM WSZYSTKICH NA

    aleksandra-fortuna.blogspot.com


    aleksandra-fortuna.blogspot.com



    aleksandra-fortuna.blogspot.com



    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę to samo. W życiu trzeba czasem postawić wszystko na jedną kartę, nie bać się, próbować. Brać sprawy w swoje ręce!
    www.k-a-m-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ahh ta adrenalina
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Te Twoje notki spod etykiety "natchnione", naprawdę są... doskonałym odzwierciedleniem moich myśli.

    A do tematu napiszę jedno: Bez ryzyka nie ma życia ^^.

    OdpowiedzUsuń
  7. I tu jestem z siebie niezadowolona bo nie zagadałam.
    Nie potrafię ^^
    Ale pocieszające jest to, że jak będę chciała to zawsze wiem gdzie mogę go znaleźć :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mądry tekst...
    Pozdrawiam(Laura) <33

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, a jeżeli ci się podoba mój blog - dodaj go do obserwowanych. Będę niezmiernie szczęśliwa.

P.S - MÓJ BLOG TO NIE SŁUP OGŁOSZENIOWY!