19 kwietnia 2011

Muzyka nałogiem.

Można odejść od swoich bliskich, zaakceptować koniec istnienia, można pożegnać się z życiem, ale najciężej jest pożegnać się z muzyką.
 Parę zwykłych dźwięków, które rozrywają moją duszą. Każde słowo analizuję, zatracam się w tym. Czasem odnajduję odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, dodaje mi sił do dalszego działania i walczenia o swoje cele. Nie pozwala mi się poddawać, uświadamia, że nie wszystko przychodzi za darmo. Nieraz musimy coś poświęcić, aby zyskać coś o wiele cenniejszego. Życie bez tych zwykłych dźwięków byłoby niczym, cisza otaczałaby nasz świat. To muzyka po części nas wychowuje, pokazuje co jest dobre, a co złe. 

Nie potrafię sobie wyobrazić wieczorów bez mojej ulubionej herbaty i twórczości ukochanego artysty. Teksty jego dzieł są dla mnie jak święta księga, z której mogą czerpać nieskończoną ilość mądrości. I nieważne czego słuchasz, nie istotne co myślą o tym inni. Ważne, abyś Ty utożsamiał się z tą muzyką, współegzystował z nią. Niech ona czyni cię lepszym człowiekiem!

High of a love
Drunk from the hate
It's like I'm huffing paint
And I love it the more that I suffer
I suffocate
And right before im about to drown
She resuscitates me
She fucking hates me

And I love it

12 komentarzy:

  1. super zapraszam do mnei dodajemy do obs ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszesz świetnie :)

    Mam do ciebie wielką prośbę ! Biorę udział w konkursie na blogu http://jaimojeprzyjaciolkixd.blogspot.com . Czy mogłabyś dodać się do obs. i napisać w komentarzu , że to ja cię zaprosiłam ? Jeżeli nie lubisz takich wiadomości to przepraszam , i dziękuję ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. muzyka<3

    zapraszam do mnie +nowa notka :

    http://arynsa-arynsa.blogspot.com/2011/04/czeeesc-wiem-ze-kolejny-raz-dugo-sie.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodaję do obserwatorów i licze na to samo :)
    Music! <3333

    OdpowiedzUsuń
  5. Muzyka ! :*

    Uwielbiam twój sposób pisania, twoje przemyślenia. Naprawdę świetny blog. : )

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog :) oczywiście obserwuję (liczę na to samo) i zapraszam do mnie: http://all-my-life-invicta.blogspot.com/
    pozdrawiam słonecznie :]

    OdpowiedzUsuń
  7. patrz wyżej: w dupie, nosie, czy gdziekolwiek to, co chcesz przekazać, słowa, zdania, przesłanie. ODWIEDŹ MOJEGO BLOGA- ot co.


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. dlatego bardzo sobie cenię komentarze, które wnoszą coś. osoby, które mówią co powinnam zmienić, co jest dobre - są dla mnie na wagę złota.

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny cytat ! świetny blog :)
    zapraszam do mnie :)
    http://www.youtube.com/watch?v=FI8z-eYNiWE
    Honey- Runaway UKŁAD TANECZNY :)

    OdpowiedzUsuń
  10. takkk!!! kocham takie cytaty. Dodaje do obs. !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bez muzyki jak bez powietrza. Nie ma nic przyjemniejszego niż zatopienie się w dźwiękach ulubionej piosenki.

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, a jeżeli ci się podoba mój blog - dodaj go do obserwowanych. Będę niezmiernie szczęśliwa.

P.S - MÓJ BLOG TO NIE SŁUP OGŁOSZENIOWY!